***********************************************************************
ADMINISTRATIEVE GEGEVENS
------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 44W
PLAAT: Lier
Nr: 261 (II, b)
Type Boring:
Uitgevoerd te : Broechem
Postnr:
Bij: Rijkslagere school
Boorfirma: Ameye
Boordatum: augustus 1970
Topografie: volgens plan
Stalen door:
Boringsmethode: Inspoeling
Doormeters: 180 mm filter d : 160 mm, L : 10,5 m
Grondwaterstanden:
1ste maal: ______
Bij rust : -1,6 m
Tijdens pompen:
Debiet :
Waterzaaknr:
Totale diepte: 27 m
Stalen genomen:
Maaiveld: 12 m
X: 166.400
Y: 207.960
NIS-code: _____
------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
------------------------------------------------------------------------
Nr Diepte Basis AARD DER GRONDLAGEN
----------------------------------------------------------------------
1 0.30 Donkerbruin fijn los lemig fijn zand - bouwlaag
2 2.50 Geelbruine vette wat grof glauconiethoudende leem
3 3.00 Kakigeelbruine grof glauconiethoudende vette
leem tot klei
4 5.00 Helgroene glauconietrijke wat zandhoudende klei
5 5.80 Idem maar meer fijnzandig
6 8.50 Wat kleiig wat samenhangend middelmatig fijn zand -
in laagjes van ongeveer 1 cm, bestaande uit geel-
bruine, rosbruine en groenbruine (limoniet) laagjes
7 20.00 Los zwart middelmatig fijn en middelmatig zand -
rijk aan grove glauconiet
8 23.00 Wat zandige grijze klei
9 27.00 Vettige grijze niet te harde Boomse klei
------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------
Top basis STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
AUTEURS
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
OPMERKINGEN EN ANALYSES
------------------------------------------------------------------------