Skip to content. | Skip to navigation

Personal tools

You are here: Home / arch / 089E / 089E0608.TXT

089E0608.TXT

***************************************************************************
ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
---------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 89E
PLAAT: LEUVEN
Nr: 608 (IV, c)
Type Boring: Geotechnische boring B12
Topografische kaart: 32/2
Uitgevoerd te: Leuven - Heverlee
Postnr: 3001
Adres boorplaats: Aminal studie Dijle stroomopwaarts Leuven

Opdrachtgever: Afdeling Geotechniek (=AGEO)
Boorfirma: Idem opdrachtnummer: 10054-97/32
Boordatum: 20 en 23.06.1997
Topografie: Volgens plan 1/10000 & 1/2500
Stalen door: Boormeester Buysse H./ GEO
Boringsmethode: droog: lepelboor & pulsboor
Lengte & doormeters: voerbuizen: 110/132 mm

Grondwaterstanden:
1ste maal: 1.95 m
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet :
Waterzaaknr:
Totale diepte: 8 m
Stalen bewaard: door AGEO
Maaiveld/ref. peil: + 23.46 m
X: 171332
Y: 171982
NIS-code: 24040

---------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
---------------------------------------------------------------------------
Nr * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
---------------------------------------------------------------------------

P1-P2 1.00 bruine leem
P3-P7 3.50 groengrijze klei
P8 4.00 zwart veen
P9 4.50 donkergrijze veenrijke klei
P10 5.00 grijze zandhoudende klei, kalkhoudend
P11 5.50 idem, met enkele gesteentefragmenten, kalkhoudend
P12 6.00 grijs leemhoudend zand, kalkhoudend
P13-P16 8.00 grijs fijn zand

---------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
---------------------------------------------------------------------------
Top * basis * STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
---------------------------------------------------------------------------
0.00 - 8.00 m Kwartair
---------------------------------------------------------------------------
AUTEUR G. De Geyter, BGD - 08.09.1997
---------------------------------------------------------------------------

Insert the GSB number to search all associated content