Skip to content. | Skip to navigation

Personal tools

You are here: Home / arch / 089E / 089E0586.TXT

089E0586.TXT

***************************************************************************
ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
---------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 89E
PLAAT: Leuven
Nr: 586 (IV, c)
Type Boring: Geotechnische boring B 112
Topografische kaart: 32/2
Uitgevoerd te: Heverlee
Postnr: 3001
Adres boorplaats: Toegangsweg van Leuven naar autosnelweg E5 (nu E40)

Opdrachtgever: Intercommunale E5
Boorfirma: Penetra
Boordatum: 1968
Topografie: volgens plan aannemer
Stalen door: boormeester
Boringsmethode: droog
Lengte & doormeters:

Grondwaterstanden: geen water waargenomen
1ste maal:
Bij rust :
Tijdens pompen:
Debiet :
Waterzaaknr:
Totale diepte: 7 m
Stalen bewaard: neen
Maaiveld/ref. peil: +37.50 m
X: 170855
Y: 172915
NIS-code: 24040

---------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
---------------------------------------------------------------------------
Nr * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
---------------------------------------------------------------------------
1 0.50 donker bruine kleiige leem, geen kalk
2- 7 3.50 geelbruine kleiige leem, geen kalk
7-14 7.00 gele leem, geen kalk

beschrijving Penetra

0.50 leem, bruin, zandhoudend, organische bestanddelen
1.00 leem, bruin, zandhoudend
3.50 fijn zand, bruin, leemhoudend
4.00 fijn zand, bruingeel
7.00 fijn zand, geel
---------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
---------------------------------------------------------------------------
Top * basis * STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
---------------------------------------------------------------------------
0.00 - 7.00 Pleistoceen
---------------------------------------------------------------------------
AUTEUR R. Paepe - 12.05.1969
---------------------------------------------------------------------------

Insert the GSB number to search all associated content