079W0193.TXT
***********************************************************************
ADMINISTRATIEVE GEGEVENS & TECHNISCHE GEGEVENS
----------------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 79W
PLAAT: Rekem
Nr: 193
Type Boring: Boring 369
Topografische kaart: 26/7
Uitgevoerd te: Boorsem
Postnr: 3631
Adres boorplaats: (V-a)
autosnelweg E39 - vak Lummen-Boorsem
Opdrachtgever: R.I.G. opdrachtnr. 3359-68/30
Boorfirma: R.I.G.
Boordatum: 06/05/1971
Topografie: volgens plan 1/2.500
Stalen door: Cans
Boringsmethode: lepelboor
Lengte & doormeters:
Grondwaterstanden:
1ste maal:
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet:
Waterzaaknr:
Totale diepte: 1m70
Stalen bewaard: neen
Maaiveld/ref. peil: +41m19
X: 244.730
Y: 183.230
NIS-code: 73008
------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
------------------------------------------------------------------------
Nr * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
------------------------------------------------------------------------
1 1.50 Leem, bruin
2 1.70 Keien + kleihoudend zand
------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------
Top * basis *STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
OPMERKINGEN EN ANALYSES
------------------------------------------------------------------------
Type boring : Boring 369
Uitgevoerd te : Boorsem
Adres boorplaats : autosnelweg E39 - vak Lummen-Boorsem
Opdrachtgever : R.I.G. opdrachtnr. 3359-68/30
Boorfirma : R.I.G.
Boordatum : 06/05/1971
Topografie : volgens plan 1/2.500
Stalen door : Cans
Boringsmethode : lepelboor
Totale diepte : 1m70
Maaiveld : +41m19
X : 244.730
Y : 183.230
NIS-code : 73008
------------------------------------------------------------------------
AUTEURS
------------------------------------------------------------------------
2