079W0186.TXT
***********************************************************************
ADMINISTRATIEVE GEGEVENS & TECHNISCHE GEGEVENS
----------------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 79W
PLAAT: Rekem
Nr: 186
Type Boring: Boring 359
Topografische kaart: 26/7
Uitgevoerd te: Maasmechelen
Postnr: 3630
Adres boorplaats: (IV-b)
autosnelweg E39 - vak Lummen-Boorsem
Opdrachtgever: R.I.G. opdrachtnr. 3359-68/30
Boorfirma: R.I.G.
Boordatum: 03/05/1971
Topografie: volgens plan 1/2.500
Stalen door: Cans
Boringsmethode: lepelboor
Lengte & doormeters:
Grondwaterstanden:
1ste maal:
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet:
Waterzaaknr:
Totale diepte: 1m60
Stalen bewaard: neen
Maaiveld/ref. peil: +41m92
X: 243.835
Y: 183.325
NIS-code: 73107
------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
------------------------------------------------------------------------
Nr * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
------------------------------------------------------------------------
1 0.50 Leem, donkerbruin-bruin
2 1.00 Zandhoudende klei, bruin
3 1.40 Kleihoudend fijn zand, bruin-donkerbruin
4 1.50 Keien + kleihoudend fijn zand, donkerbruin
------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------
Top * basis *STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
OPMERKINGEN EN ANALYSES
------------------------------------------------------------------------
Type boring : Boring 359
Uitgevoerd te : Maasmechelen
Adres boorplaats : autosnelweg E39 - vak Lummen-Boorsem
Opdrachtgever : R.I.G. opdrachtnr. 3359-68/30
Boorfirma : R.I.G.
Boordatum : 03/05/1971
Topografie : volgens plan 1/2.500
Stalen door : Cans
Boringsmethode : lepelboor
Totale diepte : 1m60
Maaiveld : +41m92
X : 243.835
Y : 183.325
NIS-code : 73107
------------------------------------------------------------------------
AUTEURS
------------------------------------------------------------------------
2