078E0217.TXT
***********************************************************************
ADMINISTRATIEVE GEGEVENS & TECHNISCHE GEGEVENS
----------------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 78E
PLAAT: Zutendaal
Nr: 217
Type Boring: Geotechnische boring 260
Topografische kaart: 26/6
Uitgevoerd te: Genk, bij autosnelweg E 39 - vak Lummen-Boorsem
Postnr: 3600
Adres boorplaats: (I/c)
Opdrachtgever: R.I.G. opdrachtnr. 3359-68/30
Boorfirma: R.I.G.
Boordatum: 15/07/1969
Topografie: volgens plan op schaal 1/2500
Stalen door: Patijn G
Boringsmethode: lepelboor
Lengte & doormeters:
Grondwaterstanden: geen waargenomen
1ste maal:
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet
Waterzaaknr:
Totale diepte: 1m60
Stalen bewaard: neen
Maaiveld/ref. peil: + 88m36
X: 234530
Y: 185375
NIS-code: 71016
------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
------------------------------------------------------------------------
Nr * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
------------------------------------------------------------------------
1 1.60 Grindhoudend zand, zwartbruin-bruin
------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------
Top * basis *STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
OPMERKINGEN EN ANALYSES
------------------------------------------------------------------------
Geotechnische boring 260
Uitgevoerd te : Genk, bij autosnelweg E39 - vak Lummen-Boorsem
Opdrachtgever : R.I.G. opdrachtnr. 3359-68/30
Boorfirma : R.I.G.
Boordatum : 15/07/69
Topografie : opgetekend volgens plan 1/2500
Stalen door : Patijn G.
Boringsmethode : lepelboor
Grondwaterstanden : geen waargenomen
Totale diepte : 1m60
Stalen bewaard : neen
Maaiveld/ref. peil : + 88m36
x : 234530
y : 185375
NIS-code : 71016
------------------------------------------------------------------------
AUTEURS
------------------------------------------------------------------------
2