Skip to content. | Skip to navigation

Personal tools

You are here: Home / arch / 064W / 064W0331.txt

064W0331.txt

ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
------------------------------------------------------------------------------
Kaart nr.:	064W
PLAAT:	DILSEM-ROTEM
Nr.:	332(V, b)
Type Boring:	droogboring – boring 1
topografische kaart:	26/3
Uitgevoerd te:	ROTEM
Post nr.:	3650
Adres boorplaats:	(winterdijck)

Opdrachtgever:	
Boorfirma:	SMET N.V.
Boordatum:	24-04 tot 03.05.1995
Topografie:	
Stalen door:	
Boormethode:	
Lengte & doormeters:	

grondwaterstanden:	
1ste maal:	
Bij rust:	
Tijdens pompen:	
Debiet:	
Waterzaak nr.:	
Totale diepte:	52 m
Stalen bewaard:	
Maaiveld / ref. peil:	33.50 m
X:	247256
Y:	193556
NIS code:				72032
------------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING 
------------------------------------------------------------------------------
Top  *  Basis   *       AARD DER GRONDLAGEN
------------------------------------------------------------------------------
00.00 m – 02.50 m		bruin vet zand
02.50 m – 04.00 m		bruin groen leemhoudend zand met kiezel
04.00 m – 08.50 m		grind met geelachtig zand
09.00 m – 20.00 m		geel, lichtgroen achtig zand met glauconiet
20.00 m – 36.00 m		groen – geel zand met glauconiet
36.00 m – 52.00 m		donker groen – grijs zand met glauconiet
-----------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------------
Top  *  Basis   *       STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------------
00.00 – 08.50 m	Quartair  - Stokkem grinden en oudere grinden
08.50 – 36.00 m	Kiezeloöliet 
36.00 – 52.00 m	Formatie van Kasterlee
------------------------------------------------------------------------------
AUTEUR: Vancampenhout P.	DATUM: 05/10/2009
------------------------------------------------------------------------------




Insert the GSB number to search all associated content