***********************************************************************
ADMINISTRATIEVE GEGEVENS & TECHNISCHE GEGEVENS
----------------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 64W
PLAAT: Stokkem
Nr: 235
Type Boring: N° 1
Topografische kaart: 26/3
Uitgevoerd te: Lanklaar
Postnr:
Adres boorplaats: (VII)
Opdrachtgever: voor de Koolmijnen
"Limbourg Meuse" uit Eisden
Boorfirma: N.V. Smet uit Dessel
Boordatum: einde 1965
Topografie: W. Claessens (29/04/1966) volgens kaart 1/10.000
Stalen door: de boormeester
Boringsmethode: droogboring
Lengte & doormeters:
Grondwaterstanden:
1ste maal:
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet :
Waterzaaknr:
Totale diepte: 20 m
Stalen bewaard: neen
Maaiveld/ref. peil: 43 m
X:
Y:
NIS-code:
------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
------------------------------------------------------------------------
Nr * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
------------------------------------------------------------------------
1 20.00 1-40 : Terras grind met grijze klei intercalaties van 17-19 m
------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------
Top * basis *STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------
Aardkundige verklaring (M. Gulinck - 22/09/1969) :
0.00-20.00 Terras grind met grijze klei intercalaties van 17-19 m
------------------------------------------------------------------------
OPMERKINGEN EN ANALYSES
------------------------------------------------------------------------
Boring N° 1 uitgevoerd te Lanklaar
voor de Koolmijnen "Limbourg Meuse" uit Eisden
door de N.V. Smet uit Dessel
Datum : einde 1965
Topographische ligging opgetekend door W. Claessens de
29/04/1966, volgens kaart 1/10.000
Grondstalen verzameld door de boormeester
Boringsmethode : droogboring
Hoogte van het maaiveld : 43 m
Totale diepte : 20 m
N.B. De topografische opneming is volgens plan gebeurd daar de
topografische gegevens onvoldoende waren
------------------------------------------------------------------------
AUTEURS
------------------------------------------------------------------------
M. Gulinck
2