***********************************************************************
ADMINISTRATIEVE GEGEVENS & TECHNISCHE GEGEVENS
----------------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 63W
PLAAT: Gestel
Nr: 230
Type Boring: Boring 178
Topografische kaart: 26/1
Uitgevoerd te: Genk
Postnr:
Adres boorplaats: (VII-d) (opdrachtnr. 3359-68/30)
Opdrachtgever: Autosnelweg E39 - vak Lummen Boorsem
Boorfirma: R.I.G.
Boordatum: 13/06/69
Topografie: volgens plan 1/2500
Stalen door: de opzichter Patijn G.
Boringsmethode: lepelboor
Lengte & doormeters:
Grondwaterstanden:
1ste maal:
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet :
Waterzaaknr:
Totale diepte: 4 m
Stalen bewaard: neen
Maaiveld/ref. peil: 79m64
X: 227.735
Y: 188.210
NIS-code:
------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
------------------------------------------------------------------------
Nr * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
------------------------------------------------------------------------
1 0.60 1 : Fijn zand, zwartbruin
2 1.75 2 : W. kleihoudend fijn zand, w. grinthoudend bruin
3 3.25 3 : W. grinthoudend grof zand, bruin
4 4.00 4 : W. kleihoudend zand + keien, zwart-lichtbruin
------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------
Top * basis *STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
OPMERKINGEN EN ANALYSES
------------------------------------------------------------------------
Boring 178, uitgevoerd te Genk
Bij Autosnelweg E39 - vak Lummen Boorsem
Opdrachtnr. : 3359-68/30
Door R.I.G.
Datum : 13/06/69
Topografische ligging opgetekend volgens plan 1/2500
Stalen door de opzichter Patijn G.
Boringsmethode : lepelboor
Totale diepte : 4 m
Maaiveld : 79m64
------------------------------------------------------------------------
AUTEURS
------------------------------------------------------------------------
2