***********************************************************************
ADMINISTRATIEVE GEGEVENS & TECHNISCHE GEGEVENS
----------------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 63W
PLAAT: Gestel
Nr: 229
Type Boring: Diepsondering II
Topografische kaart: 26/1
Uitgevoerd te: Genk
Postnr:
Adres boorplaats: (VII-d)
Opdrachtgever: Autosnelweg E39 - vak Lummen Boorsem (opdrachtnr. 3359-68/30)
Boorfirma: R.I.G.
Boordatum: 1969
Topografie: volgens plan 1/2500
Stalen door:
Boringsmethode:
Lengte & doormeters:
Grondwaterstanden:
1ste maal:
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet :
Waterzaaknr:
Totale diepte: 17m20
Stalen bewaard: neen
Maaiveld/ref. peil: 79m21
X: 227.635
Y: 188.230
NIS-code:
------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
------------------------------------------------------------------------
Nr * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
------------------------------------------------------------------------
Puntweerstand CK, d neemt geleidelijk toe tot ong. + 76m50,
om daarna terug te vallen op waarden beneden 40 kg/cm2.
Vanaf + 75 m neemt de weerstand weer toe met sterke
schommelingen (gem. ong. 100 kg/cm2)
Vanaf +69 m scherpe toename van CK, d tot >320 kg/cm2
------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------
Top * basis *STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------
0.00-10.00 Kwartair - Terrasafzettingen
10.00-17.20 Formatie van Bolderberg (gesondeerd)
------------------------------------------------------------------------
OPMERKINGEN EN ANALYSES
------------------------------------------------------------------------
Diepsondering II, uitgevoerd te Genk
Bij Autosnelweg E39 - vak Lummen Boorsem
Opdrachtnr. : 3359-68/30
Door R.I.G.
Datum : 1969
Topografische ligging opgetekend volgens plan 1/2500
Totale diepte : 17m20
Maaiveld : 79m21
------------------------------------------------------------------------
AUTEURS
------------------------------------------------------------------------
J. Van der Sluys (december 1992)
2