***********************************************************************
ADMINISTRATIEVE GEGEVENS & TECHNISCHE GEGEVENS
----------------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 63W
PLAAT: Gestel
Nr: 228
Type Boring: Boring 176
Topografische kaart: 26/1
Uitgevoerd te: Genk
Postnr:
Adres boorplaats: (VII-d) (opdrachtnr. 3359-68/30)
Opdrachtgever: Autosnelweg E39 - vak Lummen Boorsem
Boorfirma: R.I.G.
Boordatum: 12/06/92
Topografie: volgens plan 1/2500
Stalen door: de opzichter Patijn G.
Boringsmethode: lepelboor
Lengte & doormeters:
Grondwaterstanden:
1ste maal:
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet :
Waterzaaknr:
Totale diepte: 3m70
Stalen bewaard: neen
Maaiveld/ref. peil: 79m10
X: 227.540
Y: 188.270
NIS-code:
------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
------------------------------------------------------------------------
Nr * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
------------------------------------------------------------------------
1 1.10 1 : Grof zand, bruin
2 1.80 2 : Zandhoudend klei, geelwit
3 3.60 3 : W. kleihoudend fijn zand, bruin-donkerbruin
4 3.70 4 : Grof zand, donkerbruin
------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------
Top * basis *STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
OPMERKINGEN EN ANALYSES
------------------------------------------------------------------------
Boring 176, uitgevoerd te Genk
Bij Autosnelweg E39 - vak Lummen Boorsem
Opdrachtnr. : 3359-68/30
Door R.I.G.
Datum : 12/06/92
Topografische ligging opgetekend volgens plan 1/2500
Stalen door de opzichter Patijn G.
Boringsmethode : lepelboor
Totale diepte : 3m70
Maaiveld : 79m10
------------------------------------------------------------------------
AUTEURS
------------------------------------------------------------------------
2