***********************************************************************
ADMINISTRATIEVE GEGEVENS & TECHNISCHE GEGEVENS
----------------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 63W
PLAAT: Gestel
Nr: 223
Type Boring: Boring 162
Topografische kaart: 26/1
Uitgevoerd te: Houthalen
Postnr:
Adres boorplaats: (VII-c) (opdrachtnr. 3359-68/30)
Opdrachtgever: Autosnelweg E39 - vak Lummen Boorsem
Boorfirma: R.I.G.
Boordatum: 21-23/05/69
Topografie: volgens plan 1/2500
Stalen door: de opzichter De Keyser A.
Boringsmethode: lepelboor
Lengte & doormeters:
Grondwaterstanden:
1ste maal: 6m35
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet :
Waterzaaknr:
Totale diepte: 9 m
Stalen bewaard: neen
Maaiveld/ref. peil: 76m09
X: 226.070
Y: 188.715
NIS-code:
------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
------------------------------------------------------------------------
Nr * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
------------------------------------------------------------------------
1 3.25 1 : Zand, bruin-wit met bruine vlekken
2 5.75 2 : Zand, plaatselijk w. kleihoudend, bruin
3 9.00 3 : W. kleihoudend zand, roestkleurig - bruin
------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------
Top * basis *STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
OPMERKINGEN EN ANALYSES
------------------------------------------------------------------------
Boring 162, uitgevoerd te Houthalen
Bij Autosnelweg E39 - vak Lummen Boorsem
Opdrachtnr. : 3359-68/30
Door R.I.G.
Datum : 21-23/05/69
Topografische ligging opgetekend volgens plan 1/2500
Stalen door : de opzichter De Keyser A.
Boringsmethode : lepelboor
Grondwaterstanden : 1ste maal : 6m35
Totale diepte : 9 m
Maaiveld : 76m09
------------------------------------------------------------------------
AUTEURS
------------------------------------------------------------------------
2