ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
-----------------------------------------------------------------------------
Kaart nr.: 58W
PLAAT: BOOM
Nr.: 367 (V, a)
Type Boring: Geotechnische boring B1
Topografische kaart: 23/3
Uitgevoerd te: Willebroek
Post nr.: 2830
Adres boorplaats: vredesbrug
Opdrachtgever: AGEO opdrachtnr. 97732-00/51
Boorfirma: Ageo
Boordatum: 12-13/09/2000
Topografie: kaart 1:10.0000
Stalen door: boormeester De Groote R.
Boormethode: droog, lepelboor, steekapparaat, pulsboor
Lengte & doormeters: 168 mm voerbuizen
Grondwaterstanden:
1ste maal: 2.05 m
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet:
Waterzaak nr.:
Totale diepte: 10.00 m
Stalen bewaard: Ageo
Maaiveld / ref. peil: + 6.04 m
X: 149581
Y: 194093
NIS code: 12040
-----------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
-----------------------------------------------------------------------
Nr. * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
-----------------------------------------------------------------------
P1 0.50 bruin leemhoudend zand
P2-P3 1.50 bruin wat leemhoudend zand
P4 2.00 bruine zandhoudende leem met baksteengruis
P5-P6 3.00 bruin sterk leemhoudend zand met baksteengruis
P7 3.50 lichtbruin zeer fijn zand, wat leemhoudend
P8-P11 5.50 lichtbruin zeer fijn zand
P12 6.00 idem, met wat humus
P13 6.50 lichtbruin zeer fijn zand
P14-P18 9.00 lichtgroen middelmatig (medium) zand
P19 9.50 groen grof zand
P20 10.00 groen grof zand met gesteentefragmenten
-----------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
----------------------------------------------------------------------
Top * basis * STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
-----------------------------------------------------------------------
0.00 - 3.00 m Aangevuld / geroerd
3.00 - 10.00 m (?) Quartair
----------------------------------------------------------------------
AUTEUR G. De Geyter, BGD 25.09.2000
-----------------------------------------------------------------------
BELGISCHE GEOLOGISCHE DIENST
058W/0367 (V, a) KAARTBLAD: BOOM
p. 1/1
******************************************************************************