Skip to content. | Skip to navigation

Personal tools

You are here: Home / arch / 050E / 050E0306.txt

050E0306.txt

ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
---------------------------------------------------------------------------
Kaart Nr.:	050E
PLAAT:   	VEURNE
Nr.:     	0306
Type Boring:   	boring HB25	hydro
Topografische kaart:	19/4
Uitgevoerd te:   	VEURNE
Post nr.:	
Adres boorplaats:	

Opdrachtgever:	UGGB
Boorfirma:	UG- Vakgroep Geologie en Bodemkunde
Boordatum:	21/05/1963
Topografie:	UG- Vakgroep Geologie en Bodemkunde
Stalen door:	
Boormethode:	onbekend
Lengte & doormeters:	

Grondwaterstanden:	
1ste maal:	
Bij rust:	
Tijdens pompen:	
Debiet:	
Waterzaak nr.:	
Totale diepte:	6.50
Stalen bewaard:	
Maaiveld / ref. peil:	1.500            m TAW
X:	26157.01
Y:	193395.90
NIS code:	
Doel:	stratigrafisch
---------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING 
---------------------------------------------------------------------------
 van  *  tot    *    AARD DER GRONDLAGEN
---------------------------------------------------------------------------
                         Lithologische beschrijving
  Auteur:De Breuck W.
  Instituut:Onbekend
  Datum:           

  Van    Tot    peilbas  Beschrijving

   0.00  	0.35   	1.15   	Bruin humeus kleiig zand
   0.35  	1.00   	0.50   	Grijsbruin zand
   1.00  	1.60   	-0.10  	Idem natter
   1.60  	3.90   	-2.40  	Grijs kleiig fijn zand tot lichte slappe klei met
                         		lokaal enkele zandiger lenzen of laagjes
   3.90  	6.50   	-5.00  	Kleiig fijn zand, tamelijk slap (harder wordend vanaf
                         		630 (pleistoceen ?)
 ______________________________________________________________________________

                         Formele stratigrafische interpretatie
  Auteur:De Ceukelaire M.
  Instituut:UG- Vakgroep Geologie en Bodemkunde
  Datum:05/1997    

  Van    Tot    peilbas  Strat1        Strat2

   0.00    6.50    -5.00 	Q       	    	Q   
 ______________________________________________________________________________
Insert the GSB number to search all associated content