Skip to content. | Skip to navigation

Personal tools

You are here: Home / arch / 050E / 050E0304.txt

050E0304.txt

ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
---------------------------------------------------------------------------
Kaart Nr.:	050E
PLAAT:   	VEURNE
Nr.:     	0304
Type Boring:   	boring HB23	hydro
Topografische kaart:	19/4
Uitgevoerd te:   	VEURNE
Post nr.:	
Adres boorplaats:	

Opdrachtgever:	UGGB
Boorfirma:	UG- Vakgroep Geologie en Bodemkunde
Boordatum:	21/05/1963
Topografie:	UG- Vakgroep Geologie en Bodemkunde
Stalen door:	
Boormethode:	onbekend
Lengte & doormeters:	

Grondwaterstanden:	
1ste maal:	
Bij rust:	
Tijdens pompen:	
Debiet:	
Waterzaak nr.:	
Totale diepte:	6.00
Stalen bewaard:	
Maaiveld / ref. peil:	3.000            m TAW
X:	30074.57
Y:	193500.55
NIS code:	
Doel:	stratigrafisch
---------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING 
---------------------------------------------------------------------------
 van  *  tot    *    AARD DER GRONDLAGEN
---------------------------------------------------------------------------
                         Lithologische beschrijving
  Auteur:De Breuck W.
  Instituut:Onbekend
  Datum:           

  Van    Tot    peilbas  Beschrijving

   0.00  	0.30   	2.70   	Bruine humeuze klei
   0.30  	0.90   	2.10   	Grijze klei + roestvlekken
   0.90  	1.30   	1.70   	Bleekgrijze, meer natte klei
   1.30  	2.70   	0.30   	Veen - zeer nat
   2.70  	3.70   	-0.70  	Veen + grovere brokjes (weinig verteerd veen)
   3.70  	4.40   	-1.40  	Slappe blauwgroene klei (Calais)
   4.40  	5.30   	-2.30  	Zand, grijs, matig grof/fijn, blauw naar ondertoe
   5.30  	6.00   	-3.00  	Idem, kalkhoudend
 ______________________________________________________________________________

                         Formele stratigrafische interpretatie
  Auteur:De Ceukelaire M.
  Instituut:UG- Vakgroep Geologie en Bodemkunde
  Datum:05/1997    

  Van    Tot    peilbas  Strat1        Strat2

   0.00    6.00    -3.00 	Q       	    	Q   
 ______________________________________________________________________________
Insert the GSB number to search all associated content