Skip to content. | Skip to navigation

Personal tools

You are here: Home / arch / 050E / 050E0285.txt

050E0285.txt

ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
---------------------------------------------------------------------------
Kaart Nr.:	050E
PLAAT:   	VEURNE
Nr.:     	0285
Type Boring:   	boring SB08	thMDVos
Topografische kaart:	19/4
Uitgevoerd te:   	VEURNE
Post nr.:	
Adres boorplaats:	

Opdrachtgever:	thesis Marc De Vos
Boorfirma:	UG- Vakgroep Geologie en Bodemkunde
Boordatum:	1984
Topografie:	UG- Vakgroep Geologie en Bodemkunde
Stalen door:	
Boormethode:	onbekend
Lengte & doormeters:	

Grondwaterstanden:	
1ste maal:	
Bij rust:	
Tijdens pompen:	
Debiet:	
Waterzaak nr.:	
Totale diepte:	7.00
Stalen bewaard:	
Maaiveld / ref. peil:	1.000            m TAW
X:	26178.48
Y:	193464.98
NIS code:	
Doel:	stratigrafisch
---------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING 
---------------------------------------------------------------------------
 van  *  tot    *    AARD DER GRONDLAGEN
---------------------------------------------------------------------------
______________________________________________________________________________

                         Lithologische beschrijving
  Auteur:Onbekend
  Instituut:Onbekend
  Datum:           

  Van    Tot    peilbas  Beschrijving

   0.00  	0.20   	0.80   	klei
   0.20  	3.00   	-2.00  	leem
   3.00  	3.30   	-2.30  	lemig zand
   3.30  	4.30   	-3.30  	fijn zand met leemlenzen en schelpengruis en schelpen
   4.30  	5.00   	-4.00  	zandige leem
   5.00  	6.30   	-5.30  	fijn zand met leemlenzen
   6.30  	6.70   	-5.70  	leem
   6.70  	7.00   	-6.00  	klei
 ______________________________________________________________________________

                         Formele stratigrafische interpretatie
  Auteur:De Ceukelaire M.
  Instituut:UG- Vakgroep Geologie en Bodemkunde
  Datum:05:1997    

  Van    Tot    peilbas  Strat1        Strat2

   0.00    6.70    -5.70 	Q       	    	Q   
   6.70    7.00    -6.00 	Tt      	    	Tt  
 ______________________________________________________________________________
Insert the GSB number to search all associated content