Skip to content. | Skip to navigation

Personal tools

You are here: Home / arch / 050E / 050E0283.txt

050E0283.txt

ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
---------------------------------------------------------------------------
Kaart Nr.:	050E
PLAAT:   	VEURNE
Nr.:     	0283
Type Boring:   	boring SB05	thMDVos
Topografische kaart:	19/4
Uitgevoerd te:   	VEURNE
Post nr.:	
Adres boorplaats:	

Opdrachtgever:	thesis Marc De Vos
Boorfirma:	UG- Vakgroep Geologie en Bodemkunde
Boordatum:	1984
Topografie:	UG- Vakgroep Geologie en Bodemkunde
Stalen door:	
Boormethode:	onbekend
Lengte & doormeters:	

Grondwaterstanden:	
1ste maal:	
Bij rust:	
Tijdens pompen:	
Debiet:	
Waterzaak nr.:	
Totale diepte:	12.00
Stalen bewaard:	
Maaiveld / ref. peil:	1.000            m TAW
X:	26397.94
Y:	192852.32
NIS code:	
Doel:	stratigrafisch
---------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING 
---------------------------------------------------------------------------
 van  *  tot    *    AARD DER GRONDLAGEN
---------------------------------------------------------------------------
______________________________________________________________________________

                         Lithologische beschrijving
  Auteur:Onbekend
  Instituut:Onbekend
  Datum:           

  Van    Tot    peilbas  Beschrijving

   0.00  	1.20   	-0.20  	leem
   1.20  	2.90   	-1.90  	fijn zand met leemlenzen
   2.90  	3.40   	-2.40  	leem
   3.40  	4.70   	-3.70  	fijn zand
   4.70  	4.90   	-3.90  	leem
   4.90  	5.50   	-4.50  	fijn zand
   5.50  	5.70   	-4.70  	venige leem
   5.70  	6.00   	-5.00  	leem
   6.00  	12.00  	-11.00 	klei
 ______________________________________________________________________________

                         Formele stratigrafische interpretatie
  Auteur:De Ceukelaire M.
  Instituut:UG- Vakgroep Geologie en Bodemkunde
  Datum:05/1997    

  Van    Tot    peilbas  Strat1        Strat2

   0.00    6.00    -5.00 	Q       	    	Q   
   6.00   12.00   -11.00 	Tt      	    	Tt  
 ______________________________________________________________________________
Insert the GSB number to search all associated content