Skip to content. | Skip to navigation

Personal tools

You are here: Home / arch / 050E / 050E0282.txt

050E0282.txt

ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
---------------------------------------------------------------------------
Kaart Nr.:	050E
PLAAT:   	VEURNE
Nr.:     	0282
Type Boring:   	boring SB04	thMDVos
Topografische kaart:	19/4
Uitgevoerd te:   	VEURNE
Post nr.:	
Adres boorplaats:	

Opdrachtgever:	thesis Marc De Vos
Boorfirma:	UG- Vakgroep Geologie en Bodemkunde
Boordatum:	1984
Topografie:	UG- Vakgroep Geologie en Bodemkunde
Stalen door:	
Boormethode:	onbekend
Lengte & doormeters:	

Grondwaterstanden:	
1ste maal:	
Bij rust:	
Tijdens pompen:	
Debiet:	
Waterzaak nr.:	
Totale diepte:	11.00
Stalen bewaard:	
Maaiveld / ref. peil:	1.250            m TAW
X:	26301.24
Y:	191649.57
NIS code:	
Doel:	stratigrafisch
---------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING 
---------------------------------------------------------------------------
 van  *  tot    *    AARD DER GRONDLAGEN
---------------------------------------------------------------------------
______________________________________________________________________________

                         Lithologische beschrijving
  Auteur:Onbekend
  Instituut:Onbekend
  Datum:           

  Van    Tot    peilbas  Beschrijving

   0.00  	1.00   	0.25   	zware klei
   1.00  	1.60   	-0.35  	veen/ kleiig veen
   1.60  	2.50   	-1.25  	grijs fijn zand
   2.50  	3.50   	-2.25  	leem
   3.50  	7.00   	-5.75  	bruine klei
   7.00  	7.50   	-6.25  	grijs bruine klei
   7.50  	11.00  	-9.75  	grijs blauwe klei
 ______________________________________________________________________________

                         Formele stratigrafische interpretatie
  Auteur:De Ceukelaire M.
  Instituut:UG- Vakgroep Geologie en Bodemkunde
  Datum:05/1997    

  Van    Tot    peilbas  Strat1        Strat2

   0.00    7.00    -5.75 	Q       	    	Q   
   7.00   11.00    -9.75 	Tt      	    	Tt  
 ______________________________________________________________________________
Insert the GSB number to search all associated content