ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
---------------------------------------------------------------------------
Kaart nr.: 43W
PLAAT: HOBOKEN
Nr.: 356 (I, d)
Type Boring: milieuboring B3
Topografische kaart: 15/7
Uitgevoerd te: Hemiksem
Post nr.: 2620
Adres boorplaats:
Opdrachtgever: Afdeling Geotechniek, opdracht nr. 10219-99/57
Boorfirma: idem
Boordatum: 09.06.1999
Topografie: volgens plannen op schaal
Stalen door: boormeester Buysse H. / GEO
Boormethode: droog
Lengte & doormeters:
Grondwaterstanden:
1ste maal: 2.05 m
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet :
Waterzaak nr.:
Totale diepte: 3.00 m
Stalen bewaard:
Maaiveld / ref. peil: + 18.13 m
X: 148013
Y: 205214
NIS code: 11018
---------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
---------------------------------------------------------------------------
Nr * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
---------------------------------------------------------------------------
P1 0.55 bleekbruin zeer fijn zand, leemhoudend, wat baksteengruis
en asresten
P2 0.80 bruin tot donkergrijs zeer fijn zand, sterk leemhoudend,
baksteen, plantenresten, metaal
P3 1.00 zelfde zand, veel glasscherven
P4 1.55 bruingrijs zand, leemhoudend, sterk benzine-/dieselhoudend
P5 1.90 zelfde zand, benzine/dieselgeur
P6 2.00 zelfde zand
P7 2.60 donkergrijs-bleekgrijs fijn zand, licht leemhoudend
P8 3.00 bleekgrijs zeer fijn zand, leemhoudend
---------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
---------------------------------------------------------------------------
Top * basis * STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
---------------------------------------------------------------------------
min. tot 1.00 m Aanvulling
vanaf 1.30 m (?) Quartair (ten laatste)
---------------------------------------------------------------------------
AUTEUR J. Van der Sluys, BGD - 02.07.1999
---------------------------------------------------------------------------
BELGISCHE GEOLOGISCHE DIENST
43W/0356 (I, d) KAARTBLAD: HOBOKEN
p. 1/1
***************************************************************************