ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
---------------------------------------------------------------------------
Kaart Nr.: 42W
PLAAT: SINT-NIKLAAS
Nr.: 420 (V, b)
Type Boring: peilput PP6/8
Topografische kaart: 15/5
Uitgevoerd te: Sint-Niklaas
Post nr.: 9100
Adres boorplaats: Industriepark West 43
Opdrachtgever: N.V. DOMO
Boorfirma: Geolab BVBA - Eke
Boordatum: 19.11.97
Topografie: door landmeter
Stalen door: boormeester
Boormethode: spoelboring
Lengte & doormeters: boordiameter 315 mm; stijgbuis 160 mm, 0-25 m;
filters 160 mm 25-45 m; kleistoppen 7-16, 1-2 m
Grondwaterstanden:
1ste maal:
Bij rust: 21.0 m
Tijdens pompen:
Debiet:
Waterzaak nr.: 12850
Totale diepte: 45 m
Stalen bewaard: neen
Maaiveld / ref. peil: + 28.35 m
X: 134924
Y: 203431
NIS code: 46021
---------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING volgens putboorder
---------------------------------------------------------------------------
van * tot * AARD DER GRONDLAGEN
---------------------------------------------------------------------------
0.00 3.00 matig fijn grijs
3.00 8.00 matig donker grijs zwart met schelpen
8.00 16.00 Boomse klei
16.00 22.00 fijn grijs groen met enkele kleilagen
22.00 28.00 matig groen grijs bruin
28.00 34.00 fijn groen (vettig)
34.00 40.00 fijn grijs groen (vettig)
40.00 45.00 fijn groen grijs bruin met een enkele kleilaag
---------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
---------------------------------------------------------------------------
Top basis STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
---------------------------------------------------------------------------
0.00 8.00 Quartair + Neogeen
8.00 22.00 Formatie van Boom
22.00 45.00 Formatie van Zelzate
---------------------------------------------------------------------------
AUTEUR J. Van der Sluys oktober 1999
---------------------------------------------------------------------------
BELGISCHE GEOLOGISCHE DIENST
42W/0420 (V, b) KAARTBLAD: SINT-NIKLAAS
p. 1/1
***************************************************************************