ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
------------------------------------------------------------------------------
Kaart nr.: 41E
PLAAT: LOKEREN
Nr.: 338 (III, d)
Type Boring: Boring 148-18
topografische kaart: 14/8
Uitgevoerd te: Lokeren
Post nr.: 9160
Adres boorplaats:
Opdrachtgever: Universiteit Gent thesis A. Rumes
Boorfirma: universiteit Gent
Boordatum: 1968
Topografie: RUG
Stalen door:
Boormethode: droog
Lengte & doormeters:
Grondwaterstanden:
1ste maal:
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet:
Waterzaak nr.:
Totale diepte: 03.00 m
Stalen bewaard: neen
Maaiveld / ref. peil: 16 m
X: 129489
Y: 204983
NIS code: 46014
------------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
------------------------------------------------------------------------------
Top * Basis * AARD DER GRONDLAGEN
------------------------------------------------------------------------------
00.00 m 00.60 m humeus, leemachtig zand
00.60 m 01.00 m zware zandleem
01.00 m 02.00 m afwisselend bleekgrijze klei met roestvlekken,
l »sslaagjes en zandige laagjes, met onderaan zware
zandleem
02.00 m 03.00 m donkergrijze zandachtige klei
------------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------------
Top * Basis * STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------------
00.00 m 02.00 m Q
01.00 m 03.00 m R2
------------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------------
Top * Basis * STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------------
00.00 m 02.00 m Q T Q
02.00 m 03.00 m BmBw T BmBw
------------------------------------------------------------------------------
AUTEUR: Rumes A. , Van de Velde Dirk datum: 15.08.1991
BELGISCHE GEOLOGISCHE DIENST
041E/0338 (III, d) kaartblad: LOKEREN
p. 1/1
*****************************************************************************