***********************************************************************
ADMINISTRATIEVE GEGEVENS
------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 34W
PLAAT: Grootbeersen
Nr: 26 (VII, d)
Type Boring: Filteput
Uitgevoerd te : Molenbeersel
Postnr:
Bij: N.V. Schelfhout, Heikempstraat
Boorfirma: Peeters bvba - Ramsel
Boordatum: 04-06.06.91
Topografie: Volgens plan op kaart 1/10.000
Stalen door:
Boringsmethode: Inspoeling
Doormeters: 200 mm, filter: 100-105 m, D : 63 mm
Grondwaterstanden:
1ste maal: ______
Bij rust : 4 m
Tijdens pompen: 10 m
Debiet : 4000 l/u
Waterzaaknr: 7898
Totale diepte: 111 m
Stalen genomen:
Maaiveld: 33,50 m
X: 244.575
Y: 208.510
NIS-code: _____
------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING volgens Putboorder
------------------------------------------------------------------------
Nr Diepte Basis AARD DER GRONDLAGEN
----------------------------------------------------------------------
1 1.00 Opgevuld
2 2.00 Bruine leem
3 5.00 Grof grijs zand
4 19.00 Grind (valt steeds enkele meters)
5 24.00 Zand met vettige lagen
6 35.00 Grijs zand
Turf op 35 m
7 40.00 Grijs bruin zand, turf op 40 m
8 65.00 Bruin zand
9 80.00 Grijs wit zand
Turf op 80 m
10 92.00 Zavel grijs wit
11 94.00 Klei, licht blauw
12 100.00 Zand met vettige lagen
13 107.00 Grijs wit grof zand
14 111.00 Turf, zeer veel
------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------
Top basis STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------
0.00 - 19.00 m Maasgrind
19.00 - 111.00 m Formatie van Mol
92.00 - 111.00 m (geboord) Met Brunssum I (?)
------------------------------------------------------------------------
AUTEURS
------------------------------------------------------------------------
J. Van der Sluys april 1993
------------------------------------------------------------------------
OPMERKINGEN EN ANALYSES
------------------------------------------------------------------------