Skip to content. | Skip to navigation

Personal tools

You are here: Home / arch / 029W / 029w0436.TXT

029w0436.TXT

***************************************************************************
ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
---------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr:			29W
PLAAT:   			Schilde
Nr:     			436 (I, a)
Type Boring:   		filterput
Topografische kaart:	16/1
Uitgevoerd te:   		’s Gravenwezel (Schilde)
Postnr:			2970
Adres boorplaats:		Moerstraat 50

Opdrachtgever:		Rijksschool voor Buitengewoon Onderwijs
Boorfirma:			Smet-GWT - Dessel
Boordatum:			31.03-01.04.92
Topografie:			volgens kaart 1/10000
Stalen door:		boormeester
Boringsmethode:		inspoeling
Lengte & doormeters:	stijgbuis 125 mm 0-40 m; 60 mm 40-61,3 m; filter 60 
mm 61,3-69,3 m
Grondwaterstanden:	
1ste maal:			
Bij rust :			1,5 m
Tijdens pompen:		8 m
Debiet:			5000 l/u
Waterzaaknr:		
Totale diepte:		71 m
Stalen bewaard:		neen
Maaiveld/ref. peil: 	+10,50 m
X:				163235
Y:				217485
NIS-code:			11039
---------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING volgens putboorder
---------------------------------------------------------------------------
van    *	tot    * 	AARD DER GRONDLAGEN
---------------------------------------------------------------------------
0		4		geel zand
4		12		grijs grof zand
12		44		Diestiaan
44		71		Antwerpiaan
vanaf 71 m : klei

---------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
---------------------------------------------------------------------------
Top   * basis  * STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
---------------------------------------------------------------------------
0		4		Quartair
4		12		Formatie van Brasschaat (?)
12		44		Formatie van Lillo + Diest (?)
44		71		Formatie van Berchem
71				Formatie van Boom
---------------------------------------------------------------------------
AUTEUR     J. Van der Sluys - maart 1998
--------------------------------------------------------------------------- 

Insert the GSB number to search all associated content