Archiefnr.: 27E229 (II, c)
Boring nr. 20
Uitgevoerd te: Beveren-Kallo
Bij: "Opgespoten grond Kallo S5, A2 Grote Ring Antwerpen, grondvoorraad S5"
(2 km W van Kallo Kerk)
Door: R.I.G. nr. 6166-87/162
Datum: 1-14 september 1987
Topografische ligging door:
Grondstalen verzameld door: de boormeester
Boringsmethode: droog
Hoogte van het maaiveld: Opgehoogd: + 9,94 m; oorspronkelijk: + 2 à 3 m
--------------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
--------------------------------------------------------------------------------
Volgnr. * Top - Basis * AARD DER GRONDLAGEN
--------------------------------------------------------------------------------
01 00.00m 00.50m grijs schelpenzand (glauconiethoudend), sterk
kalkhoudend opgespoten
02 00.50m 01.00m idem, minder schelpen, kalkhoudend - opgespoten
03 01.00m 01.50m idem, kalkhoudend - opgespoten
04 01.50m 02.00m idem, kalkhoudend - opgespoten
05 02.00m 02.50m idem, kalkhoudend opgespoten
06 02.50m 03.00m groengrijs sterk glauconiethoudend silteus fijn
zand, fijn schelpgruis, kalkhoudend - opgespoten
07 03.00m 03.50m Idem, kalkhoudend - opgespoten
08 03.50m 04.00m donkergrijze silteuze slappe klei - opgespoten
09 04.00m 04.50m bruinachtig grijs kleiig fijn zand
glauconiethoudend en veel fijn schelpgruis, sterk
kalkhoudend - opgespoten
10 04.50m 05.00m groenachtig grijs kleiig fijn zand,
glauconiethoudend en veel fijn schelpgruis, sterk
kalkhoudend opgespoten
11 05.00m 05.50m idem, sterk kalkhoudend - opgespoten
12 05.50m 06.00m idem, sterk kalkhoudend - opgespoten
--------------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
--------------------------------------------------------------------------------
Top * Basis * STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
--------------------------------------------------------------------------------
0.50 6.00 m Opgespoten
--------------------------------------------------------------------------------
AUTEUR:
--------------------------------------------------------------------------------