Skip to content. | Skip to navigation

Personal tools

You are here: Home / arch / 022E / 022E0246.TXT

022E0246.TXT

ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
------------------------------------------------------------------------------
Kaart nr.:	022E
PLAAT:	HOUTAVE
Nr.:	246 (IX, c)
Type Boring:	peilput 1001-082
topografische kaart:	12/4
Uitgevoerd te:	Snellegem
Post nr.:	8490
Adres boorplaats:	Fonteinbeekstraat

Opdrachtgever:	VMW
Boorfirma:	VMW
Boordatum:	26.06.2005
Topografie:	VMW
Stalen door:	
Boormethode:	
Lengte & doormeters:	

grondwaterstanden:	
1ste maal:	
Bij rust:	
Tijdens pompen:	
Debiet:	
Waterzaak nr.:	
Totale diepte:	12 m
Stalen bewaard:	
Maaiveld / ref. peil:	14.48 m
X:	63460
Y:	208767
NIS code:				31031
------------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING 
------------------------------------------------------------------------------
Top  *  Basis   *       AARD DER GRONDLAGEN
------------------------------------------------------------------------------
00.00 m – 00.60 m		zwarte teelaarde
00.60 m – 01.30 m		bruin geel fijn zand
01.30 m – 05.20 m		geelgrijs fijn tot middelmatig zand
05.20 m – 09.20 m		groengrijs fijn zand
09.20 m – 12.00 m		groengrijs fijn tot middelmatig zand met leemlaagjes
------------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------------
Top  *  Basis   *       STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------------
00.00 m – 01.30 m		Quartaire deklaag (0151)
01.30 m – 12.00 m		Zand van Vlierzele (0640)
------------------------------------------------------------------------------
AUTEUR:	DATUM: 
------------------------------------------------------------------------------


BELGISCHE GEOLOGISCHE DIENST

022E0246 (IX, c) kaartblad: HOUTAVE 
p. 1/1
*****************************************************************************
Insert the GSB number to search all associated content