ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
----------------------------------------------------------------------------
Kaart nr.: 16W
PLAAT: BRECHT
Nr.: 268 (IV, d)
Type Boring: Geotechnische boring B444
Topografische kaart: 8/5
Uitgevoerd te: Schoten
Post nr.: 2900
Adres boorplaats: HSL (Laaglandlaan Antw. Nederlandse grens)
Opdrachtgever: Tucrail n.v. - AGEO opdrachtnr. 10094-99/175
Boorfirma: bvba Geolab
Boordatum: 31.01.2000
Topografie: kaart 1/1000 - 1/2000
Stalen door: boormeester Crysal Drilling N.V.
Boormethode: droog
Lengte & doormeters:
Grondwaterstanden:
1ste maal: 0.90 m
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet:
Waterzaak nr.:
Totale diepte: 5.00 m
Stalen bewaard: AGEO
Maaiveld / ref. peil: + 22.23 m
Y: 222519
X: 163585
NIS code: 11040
-----------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
-----------------------------------------------------------------------------
Nr. * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
-----------------------------------------------------------------------------
P1 0.30 donkerbruin fijn zand, sterk humushoudend, plantenresten
P2 1.00 geelgrijs-roestkleurig fijn zeer fijn zand, sterk klei-
of silthoudend, sporadisch fijn kwartsgrind
P3 2.00 grijsbruine klei, sterk silthoudend, wat fijne zandige
intercalaties
P4 3.00 bleek grijsbruin fijn zand, weinig silthoudend
P5-P8 5.00 zelfde zand, bleek bruingrijs
-----------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
-----------------------------------------------------------------------------
Top * basis * STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
-----------------------------------------------------------------------------
0.00 - 1.00 m (?) Jong-Quartair-dekzand
1.00 - 5.00 m Formatie van de Kempen of Brasschaat (?)
-----------------------------------------------------------------------------
AUTEUR J. Van der Sluys, BGD 01.03.2000
----------------------------------------------------------------------------
BELGISCHE GEOLOGISCHE DIENST
16W/0268 (IV, d) KAARTBLAD: BRECHT
p. 1/1
****************************************************************************