Skip to content. | Skip to navigation

Personal tools

You are here: Home / arch / 016W / 016W0225.TXT

016W0225.TXT

ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
-----------------------------------------------------------------------------
Kaart nr.:		16W
PLAAT:		BRECHT
Nr.:			225 (II, d)
Type Boring:	Geotechnische boring B519
Topografische kaart:	8/5
Uitgevoerd te:	Brecht(Antwerpen – Nederlandse grens)
Post nr.:		2960
Adres boorplaats:	HSL

Opdrachtgever:	Tucrail n.v. - AGEO opdrachtnr. 10094-99/176
Boorfirma:		bvba Geolab
Boordatum:		01.12.1999
Topografie:		kaart 1/20000
Stalen door:	boormeester Fugro
Boormethode:	droog
Lengte & doormeters: 	

Grondwaterstanden:	
1ste maal:		2.80 m
Bij rust:		
Tijdens pompen:	
Debiet:		
Waterzaak nr.:	
Totale diepte:	5.00 m
Stalen bewaard:	AGEO
Maaiveld / ref. peil:	+ 25.89 m
Y:			224957
X:			166504
NIS code:		11009

-----------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
-----------------------------------------------------------------------------
Nr. * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
-----------------------------------------------------------------------------
P1	00.40	donkerbruin fijn zand, silt- en humushoudend, enkele 
keitjes, plantenresten
P2	00.80	geelbruin fijn zand, enkele kleibrokjes
P3	01.50	grijsbruin-bleekgrijze gevlamde klei, vast, licht 
silthoudend
P4	02.00	grijsbruine klei, silt- en licht fijnzandhoudend met 
talrijke lensjes en vlekken van bleekgrijs-roestkleurig 
zeer fijn zand tot silt
P5	02.50	idem, met enkele donkere veen- of lignietstipjes
P6-P7	03.50	bleek bruingrijs middelmatig zand, met grote bruingrijze 
kleibrokken
P8	04.00	bleekgrijs matig fijn zand, zonder kleibrokken
P9-P10	05.00	zelfde zand, iets fijner
-----------------------------------------------------------------------------
AUTEUR J. Van der Sluys, BGD 16.12.1999
-----------------------------------------------------------------------------
BELGISCHE GEOLOGISCHE DIENST

	016W/0225 (II, d) KAARTBLAD: BRECHT
p. 1/1

*****************************************************************************
Insert the GSB number to search all associated content