ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
-----------------------------------------------------------------------------
Kaart nr.: 15W
PLAAT: EKEREN
Nr.: 283 (IX, d)
Type Boring: geotechnische boring B4
Topografische kaart: 7/7
Uitgevoerd te: Antwerpen
Post nr.: 2000
Adres boorplaats: goederenlijn 27A
Opdrachtgever: Tuc Rail - AGEO opdrachtnr. 10094-00/158
Boorfirma: Geolab
Boordatum: 03.12.2000
Topografie: kaart 1:10.000
Stalen door: Boormeester: L. Ronsse
Boormethode: droog
Lengte & doormeters:
Grondwaterstanden:
1ste maal: 5 m
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet:
Waterzaak nr.:
Totale diepte: 8 m
Stalen bewaard: Ageo
Maaiveld / ref. peil: + 8.99 m
X: 15647
Y: 219677
NIS code: 11002
-----------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
-----------------------------------------------------------------------------
Nr. * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
-----------------------------------------------------------------------------
P1 00.30 grijs wat leemhoudend fijn zand met enkele steenfragmenten
P2 01.00 bruingrijs fijn zand met enkele schelpfragmenten
P3 02.10 bruingrijs wat leemhoudend fijn zand, kalkhoudend
P4 02.50 bruin fijn zand, kalkhoudend
P5 02.90 bruingrijs fijn zand, kalkhoudend (schelpen)
P6 03.30 donkerbruin fijn zand, kalkhoudend
P7 04.00 geelbruin fijn zand
P8-P10 05.50 idem maar ook wat roestkleurig
P11-P12 06.50 bruin fijn zand, kalkhoudend
P13 06.60 bruin wat kleihoudend fijn zand, kalkhoudend
P14-P15 08.00 bruin fijn zand, kalkhoudend
-----------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
-----------------------------------------------------------------------------
Top * basis * STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
-----------------------------------------------------------------------------
0.00 - 3.30m(?) Aanvulling
3.30 - 8.00m Quartair
-----------------------------------------------------------------------------
AUTEUR G. De Geyter/BGD, 02.02.2001
BELGISCHE GEOLOGISCHE DIENST
015W/0283 (IX, d) KAARTBLAD: EKEREN
p. 1/1
*****************************************************************************