ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
-----------------------------------------------------------------------------
Kaart nr.: 15E
PLAAT: BRASSCHAAT
Nr.: 365 (VII, c)
Type Boring: geotechnische boring B18
Topografische kaart: 7/8
Uitgevoerd te: Antwerpen
Post nr.: 2000
Adres boorplaats: goederenlijn 27A
Opdrachtgever: Tuc Rail - AGEO opdrachtnr. 10094-00/158
Boorfirma: Geolab
Boordatum: 20.12.2000
Topografie: kaart 1:10.000
Stalen door: Boormeester: L. Ronsse
Boormethode: droog : lepelboor,steekapparaat,pulsboor
Lengte & doormeters: 168 mm
Grondwaterstanden:
1ste maal: 1 m
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet:
Waterzaak nr.:
Totale diepte: 10 m
Stalen bewaard: Ageo
Maaiveld / ref. peil: +4.81 m
X: 154859
Y: 219086
NIS code: 11002
-----------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
-----------------------------------------------------------------------------
Nr. * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
-----------------------------------------------------------------------------
P1 00.60 donkerbruin fijn zand
P2 01.00 roestbruin fijn zand
P3-P4 02.00 grijsbruin weinig leemhoudend fijn zand
P5 03.00 bruin fijn zand met nogal wat schelpfragmenten
P6-P11 06.50 grijs fijn zand met wat schelpgruis
P12 07.00 idem maar veel schelpgruis
P13-P14 08.50 grijze klei, kalkhoudend
P15-P17 10.00 grijs fijn zand met wat schelpgruis
-----------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
-----------------------------------------------------------------------------
Top * basis * STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
-----------------------------------------------------------------------------
00.00 - 03.00 m Quartair
03.00 - 10.00 m Formatie van Lillo
----------------------------------------------------------------------------
AUTEUR G. De Geyter, BGD, 13.02.2001
-----------------------------------------------------------------------------
BELGISCHE GEOLOGISCHE DIENST
015E/0365 (VII, c) KAARTBLAD: BRASSCHAAT
p. 1/1
*****************************************************************************