ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
----------------------------------------------------------------------------
Kaart nr.: 15E
PLAAT: BRASSCHAAT - KAPELLEN
Nr.: 351 (IX, a)
Type Boring: Geotechnische boring B412
Topografische kaart: 7/8
Uitgevoerd te: Schoten (Laaglandlaan Antw. Nederlandse grens)
Post nr.: 2900
Adres boorplaats: HSL
Opdrachtgever: Tucrail n.v. - AGEO opdrachtnr. 10094-99/175
Boorfirma: bvba Geolab
Boordatum: 17.03.2000
Topografie: kaart 1/1000 - 1/2000
Stalen door: boormeester Crystal Drilling
Boormethode: droog
Lengte & doormeters:
Grondwaterstanden:
1ste maal: 1.8 m
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet:
Waterzaak nr.:
Totale diepte: 5.00 m
Stalen bewaard: AGEO
Maaiveld / ref. peil: + 11.38 m
Y: 219906
X: 160292
NIS code: 11040
-----------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
-----------------------------------------------------------------------------
Nr. * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
-----------------------------------------------------------------------------
P1 0.50 grijs fijn zand, silthoudend, veel plantenresten; humus- of
veenresten
P2 1.00 grijs fijn zand, silthoudend, enkele houtresten
P3-P6 3.00 grijs fijn-middelmatig zand, licht silthoudend
P7-P8 4.00 bleker grijs middelmatig, hoekig zand
P9 4.50 bleekgrijs grof zand, hoekig, grote houtresten
P10 5.00 zelfde zand, houtresten
-----------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
-----------------------------------------------------------------------------
Top * basis * STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
-----------------------------------------------------------------------------
0.00 - 0.50 m (?) Jong-Quartair
0.50 - 5.00 m Formatie van Brasschaat
-----------------------------------------------------------------------------
AUTEUR J. Van der Sluys, BGD 05.04.2000
-----------------------------------------------------------------------------
BELGISCHE GEOLOGISCHE DIENST
15E/0351 (IX, a) KAARTBLAD: BRASSCHAAT - KAPELLEN
p. 1/1
****************************************************************************