ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
-----------------------------------------------------------------------------
Kaart nr.: 28E
PLAAT: BORGERHOUT
Nr.: 809 (V, d)
Type Boring: filterput B5
Topografische kaart: 15/4
Uitgevoerd te: Wommelgem
Post nr.: 2160
Adres boorplaats: HSL Brussel - Amsterdam Tuc Rail
Opdrachtgever: AOSO GEOTECHNIEK Opdracht: 10240-99/115
Boorfirma: Geolab
Boordatum: 10/06/99
Topografie: Volgens kaart 1/10000
Stalen door: Boormeester Ronsse
Boormethode: droog
Lengte & doormeters:
Grondwaterstanden:
1ste maal: 1.40 m
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet:
Waterzaak nr.:
Totale diepte: 2.50 m
Stalen bewaard:
Maaiveld / ref. peil: + 6.00 m
X: 158761
Y: 211708
NIS code: 11052
-----------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
-----------------------------------------------------------------------------
van * tot * AARD DER GRONDLAGEN
-----------------------------------------------------------------------------
P1 0.00 - 0.50 grijsbruin sterk leemhoudend fijn zand, veel
baksteengruis en steenfragmenten, plantenresten
P2 0.50 - 1.00 bruin leemhoudend fijn zand, veel baksteen en
steenfragmenten, wat schelpgruis
P3 1.00 - 1.50 groengrijs fijn zand, glauconiethoudend, weinig
schelpgruis, veel plantenresten
P4 1.50 - 2.00 grijs leemhoudend fijn zand, wat schelpgruis,
plantenresten
P5 2.00 - 2.50 donkergroen fijn glauconietzand, wat fijn schelpgruis,
baksteenfragment
-----------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
-----------------------------------------------------------------------------
Top * Basis * STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
-----------------------------------------------------------------------------
0.00 - 2.50 m Aanvulling
-----------------------------------------------------------------------------
AUTEUR J. Van der Sluys, - BGD 02.07.1999
-----------------------------------------------------------------------------
BELGISCHE GEOLOGISCHE DIENST
28E/809 (V, d) KAARTBLAD: BORGERHOUT
p. 1/1
*****************************************************************************