089W0402

***************************************************************************
ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
---------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 89W
PLAAT: Erps-Kwerps
Nr: 402 (VI, d)
Type Boring: Geotechnische boring B 23
Topografische kaart: 32/1
Uitgevoerd te: Heverlee
Postnr: 3001
Adres boorplaats: Toegangsweg van Leuven naar autosnelweg E5 (nu E40)

Opdrachtgever: Intercommunale E5
Boorfirma: Penetra
Boordatum: 1968
Topografie: volgens plan aannemer
Stalen door: boormeester
Boringsmethode: droog
Lengte & doormeters:

Grondwaterstanden: geen water waargenomen
1ste maal:
Bij rust :
Tijdens pompen:
Debiet :
Waterzaaknr:
Totale diepte: 11.00 m
Stalen bewaard: neen
Maaiveld/ref. peil: +48.50 m
X: 169905
Y: 172655
NIS-code: 24040

---------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
---------------------------------------------------------------------------
Nr * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
---------------------------------------------------------------------------
1- 3 1.50 bruingele leem, kalkrijk
4- 6 3.00 geel zeer fijn zand, geen kalk
7- 8 4.00 bruin zand met talrijke gerolde vuursteenkeien
9-22 11.00 groen, zeer fijn zand met sporadisch kleine zachte zandsteenbrokjes, geen kalk

beschrijving door boormeester
0.50 fijn zand, bruingeel, leemhoudend
1.50 fijn zand, geel, leemhoudend
3.00 fijn zand, geel
4.00 middelsoort zand, geel + steentjes
7.50 fijn zand, geel
8.50 fijn zand, bruingeel
10.00 fijn zand, bruingeel + steentjes
11.00 fijn zand, bruingeel
---------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
---------------------------------------------------------------------------
Top * basis * STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
---------------------------------------------------------------------------
0.00 - 4.00 Kwartair
4.00 - 11.00 Brusseliaan
---------------------------------------------------------------------------
AUTEUR R. Paepe - 24.01.1969
---------------------------------------------------------------------------