089E0664
ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
---------------------------------------------------------------------------
Kaart Nr.: 89E
PLAAT: LEUVEN
Nr.: 664 (II, b)
Type Boring: filterput
Topografische kaart: 32/2
Uitgevoerd te: Kessel-Lo (Leuven)
Post nr.: 3010
Adres boorplaats: Aarschotsesteenweg
Opdrachtgever: Interleuven - Breekwerf
Boorfirma: BVBA VERHEYDEN O.L.V.-Waver
Boordatum: 06.07.92
Topografie: opgetekend op kaart 1/10000
Stalen door: boormeester
Boormethode: inspoeling
Lengte & doormeters: boordiameter 200mm 0-65m, 300mm 65-85m; stijgbuis
PVC 125mm 0-65m; filter 125mm 65-75m, 63mm 75-85m
Grondwaterstanden:
1ste maal:
Bij rust: 6 m
Tijdens pompen: 12 m
Debiet: 6000 l/u
Waterzaak nr.: 10906
Totale diepte: 85 m
Stalen bewaard: neen
Maaiveld / ref. peil: + 17
X: 174062
Y: 176974
NIS code: 24051
---------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING volgens putboorder
---------------------------------------------------------------------------
van * tot * AARD DER GRONDLAGEN
---------------------------------------------------------------------------
0.00 4.00 aangevulde steenlagen
4.00 16.00 grof grijs zand met keien
16.00 22.00 grijs zand
22.00 28.00 klei
22.00 37.00 grijs zand met dunne lagen klei
37.00 65.00 klei
65.00 76.00 grijs zand
76.00 85.00 klei + grijze steenlagen
---------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
---------------------------------------------------------------------------
Top * basis * STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
---------------------------------------------------------------------------
0.00 4.00 aanvulling
4.00 16.00 Quartair
16.00 22.00 Formatie van Brussel
22.00 65.00 Formatie van Kortrijk
65.00 85.00 Formatie van Hannut
---------------------------------------------------------------------------
AUTEUR J. Van der Sluys juni 2000
---------------------------------------------------------------------------
BELGISCHE GEOLOGISCHE DIENST
89E/0664 (II, b) KAARTBLAD: LEUVEN
p. 1/2
***************************************************************************