079W0205

***********************************************************************
ADMINISTRATIEVE GEGEVENS & TECHNISCHE GEGEVENS
----------------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 79W
PLAAT: Rekem
Nr: 205
Type Boring: Boring 382
Topografische kaart: 26/7
Uitgevoerd te: Boorsem
Postnr: 3631
Adres boorplaats: (V-a)
autosnelweg E39 - vak Lummen-Boorsem
Opdrachtgever: R.I.G. opdrachtnr. 3359-68/30
Boorfirma: R.I.G.
Boordatum: 11/05/1971
Topografie: volgens plan 1/2.500
Stalen door: Cans
Boringsmethode: lepelboor
Lengte & doormeters:

Grondwaterstanden:
1ste maal:
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet:
Waterzaaknr:
Totale diepte: 2m30
Stalen bewaard: neen
Maaiveld/ref. peil: +41m41
X: 245.860
Y: 183.295
NIS-code: 73008

------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
------------------------------------------------------------------------
Nr * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
------------------------------------------------------------------------
1 0.60 Leem, bruin
2 1.85 Weinig zandhoudende leem, geelbruin-grijs
3 2.30 Keien + zand, grijs















------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------
Top * basis *STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------





------------------------------------------------------------------------
OPMERKINGEN EN ANALYSES
------------------------------------------------------------------------
Type boring : Boring 382
Uitgevoerd te : Boorsem
Adres boorplaats : autosnelweg E39 - vak Lummen-Boorsem
Opdrachtgever : R.I.G. opdrachtnr. 3359-68/30
Boorfirma : R.I.G.
Boordatum : 11/05/1971
Topografie : volgens plan 1/2.500
Stalen door : Cans
Boringsmethode : lepelboor
Totale diepte : 2m30
Maaiveld : +41m41
X : 245.860
Y : 183.295
NIS-code : 73008





------------------------------------------------------------------------
AUTEURS
------------------------------------------------------------------------





2