079W0203

***********************************************************************
ADMINISTRATIEVE GEGEVENS & TECHNISCHE GEGEVENS
----------------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 79W
PLAAT: Rekem
Nr: 203
Type Boring: Diepsondering III
Topografische kaart: 26/7
Uitgevoerd te: Boorsem
Postnr: 3631
Adres boorplaats: (V-a)
autosnelweg E39 - vak Lummen-Boorsem
Opdrachtgever: R.I.G. opdrachtnr. 3359-68/30
Boorfirma: R.I.G.
Boordatum:
Topografie: volgens plan 1/2.500
Stalen door:
Boringsmethode:
Lengte & doormeters:

Grondwaterstanden:
1ste maal:
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet:
Waterzaaknr:
Totale diepte:
Stalen bewaard: neen
Maaiveld/ref. peil: +41m06
X: 245.735
Y: 183.255
NIS-code: 73008

------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
------------------------------------------------------------------------
Nr * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
------------------------------------------------------------------------
Sonderingspatroon
De puntweerstand is vrij laag tot +40 m en loopt dan geleidelijk
op naar een waarde die vaak boven 300 kg/cm2 ligt. Iets lagere
weerstand vanaf +32 m, die vanaf +28 m weer oploopt.
Einde sondering op +26 m













------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------
Top * basis *STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------
tot 40.00 Alluviale
+40.00-+33.00 Maasgrind
+33.00-+26.00 Tertiair





------------------------------------------------------------------------
OPMERKINGEN EN ANALYSES
------------------------------------------------------------------------
Type boring : Diepsondering III
Uitgevoerd te : Boorsem
Adres boorplaats : autosnelweg E39 - vak Lummen-Boorsem
Opdrachtgever : R.I.G. opdrachtnr. 3359-68/30
Boorfirma : R.I.G.
Topografie : volgens plan 1/2.500
Maaiveld : +41m06
X : 245.735
Y : 183.255
NIS-code : 73008





------------------------------------------------------------------------
AUTEURS
------------------------------------------------------------------------
J. Van der Sluys - oktober 1993




2