079W0182

***********************************************************************
ADMINISTRATIEVE GEGEVENS & TECHNISCHE GEGEVENS
----------------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 79W
PLAAT: Rekem
Nr: 182
Type Boring: Boring 354
Topografische kaart: 26/7
Uitgevoerd te: Maasmechelen
Postnr: 3630
Adres boorplaats: (IV-a, b)
autosnelweg E39 - vak Lummen-Boorsem
Opdrachtgever: R.I.G. opdrachtnr. 3359-68/30
Boorfirma: R.I.G.
Boordatum: 29/04/1971
Topografie: volgens plan 1/2.500
Stalen door: Cans
Boringsmethode: lepelboor
Lengte & doormeters:

Grondwaterstanden:
1ste maal:
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet:
Waterzaaknr:
Totale diepte: 3m20
Stalen bewaard: neen
Maaiveld/ref. peil: +41m97
X: 243.325
Y: 183.380
NIS-code: 73107

------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
------------------------------------------------------------------------
Nr * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
------------------------------------------------------------------------
1 0.70 Leem, bruin
2 2.20 Zandhoudende leem, bruin
3 3.20 Leemhoudend zand + keien, bruin gespikkeld















------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------
Top * basis *STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------





------------------------------------------------------------------------
OPMERKINGEN EN ANALYSES
------------------------------------------------------------------------
Type boring : Boring 354
Uitgevoerd te : Maasmechelen
Adres boorplaats : autosnelweg E39 - vak Lummen-Boorsem
Opdrachtgever : R.I.G. opdrachtnr. 3359-68/30
Boorfirma : R.I.G.
Boordatum : 29/04/1971
Topografie : volgens plan 1/2.500
Stalen door : Cans
Boringsmethode : lepelboor
Totale diepte : 3m20
Maaiveld : +41m97
X : 243.325
Y : 183.380
NIS-code : 73107





------------------------------------------------------------------------
AUTEURS
------------------------------------------------------------------------





2