079W0181

***********************************************************************
ADMINISTRATIEVE GEGEVENS & TECHNISCHE GEGEVENS
----------------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 79W
PLAAT: Rekem
Nr: 181
Type Boring: Boring 353
Topografische kaart: 26/7
Uitgevoerd te: Maasmechelen
Postnr: 3630
Adres boorplaats: (IV-a)
autosnelweg E39 - vak Lummen-Boorsem
Opdrachtgever: R.I.G. opdrachtnr. 3359-68/30
Boorfirma: R.I.G.
Boordatum: 29/04/1971
Topografie: volgens plan 1/2.500
Stalen door: Cans
Boringsmethode: lepelboor
Lengte & doormeters:

Grondwaterstanden:
1ste maal:
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet:
Waterzaaknr:
Totale diepte: 2m50
Stalen bewaard: neen
Maaiveld/ref. peil: +41m97
X: 243.230
Y: 183.390
NIS-code: 73107

------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
------------------------------------------------------------------------
Nr * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
------------------------------------------------------------------------
1 Zandhoudend leem, bruin
2 Leem, bruin
3 Kleihoudend zand, geel-bruin-grijs
4 Kleihoudend zand + keien, bruingrijs














------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------
Top * basis *STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------





------------------------------------------------------------------------
OPMERKINGEN EN ANALYSES
------------------------------------------------------------------------
Type boring : Boring 353
Uitgevoerd te : Maasmechelen
Adres boorplaats : autosnelweg E39 - vak Lummen-Boorsem
Opdrachtgever : R.I.G. opdrachtnr. 3359-68/30
Boorfirma : R.I.G.
Boordatum : 29/04/1971
Topografie : volgens plan 1/2.500
Stalen door : Cans
Boringsmethode : lepelboor
Totale diepte : 2m50
Maaiveld : +41m97
X : 243.230
Y : 183.390
NIS-code : 73107





------------------------------------------------------------------------
AUTEURS
------------------------------------------------------------------------





2