079W0180
***********************************************************************
ADMINISTRATIEVE GEGEVENS & TECHNISCHE GEGEVENS
----------------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 79W
PLAAT: Rekem
Nr: 180
Type Boring: Diepsondering II
Topografische kaart: 26/7
Uitgevoerd te: Maasmechelen
Postnr: 3630
Adres boorplaats: (IV-a)
autosnelweg E39 - vak Lummen-Boorsem
Opdrachtgever: R.I.G. opdrachtnr. 3359-68/30
Boorfirma: R.I.G.
Boordatum:
Topografie: volgens plan 1/2.500
Stalen door:
Boringsmethode:
Lengte & doormeters:
Grondwaterstanden:
1ste maal:
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet:
Waterzaaknr:
Totale diepte:
Stalen bewaard: neen
Maaiveld/ref. peil: +42m04
X: 243.120
Y: 183.425
NIS-code: 73107
------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
------------------------------------------------------------------------
Nr * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
------------------------------------------------------------------------
Sonderingspatroon
De puntweerstand Ckd loopt vrij snel op tot < 300 kg/cm2). Vanaf
+34 m schommelt Ckd vrij constant tussen 60 en 260 kg/cm2.
Einde sondering op +20 m
------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------
Top * basis *STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------
tot 34.00 Alluvium - Maasgrind
+34.00-+20.00 Formatie van Boom of Eigenbilzen
------------------------------------------------------------------------
OPMERKINGEN EN ANALYSES
------------------------------------------------------------------------
Type boring : Diepsondering II
Uitgevoerd te : Maasmechelen
Adres boorplaats : autosnelweg E39 - vak Lummen-Boorsem
Opdrachtgever : R.I.G. opdrachtnr. 3359-68/30
Boorfirma : R.I.G.
Topografie : volgens plan 1/2.500
Maaiveld : +42m04
X : 243.120
Y : 183.425
NIS-code : 73107
------------------------------------------------------------------------
AUTEURS
------------------------------------------------------------------------
J. Van der Sluys - oktober 1993
2