078W0401

******************************************************************
ADMINISTRATIEVE GEGEVENS & TECHNISCHE GEGEVENS
----------------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 78W
PLAAT: Genck
Nr: 401
Type Boring: Boring 252
Topografische kaart: 26/5
Uitgevoerd te: Genk
Postnr:
Adres boorplaats: (III-d)

Opdrachtgever: Autosnelweg E39 vak Lummen-Boorsem (opdrachtnr. 3359-68/30)
Boorfirma: R.I.G.
Boordatum: 14/07/1969
Topografie: volgens plan 1/2500
Stalen door: de boormeester Patijn G.
Boringsmethode: lepelboor
Lengte & doormeters:

Grondwaterstanden:
1ste maal: geen
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet :
Waterzaaknr
Totale diepte: 1m20
Stalen bewaard: neen
Maaiveld/ref. peil: 82m36
X: 233.780
Y: 185.520
NIS-code:

------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
------------------------------------------------------------------------
Nr * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
------------------------------------------------------------------------
Volgens boorverslag :
1 0.60 1 : Grinthoudend zand, bruin
2 1.20 2 : Kleihoudend zand, roest




------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------
Top * basis *STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------






------------------------------------------------------------------------
OPMERKINGEN EN ANALYSES
------------------------------------------------------------------------
Boring 252 uitgevoerd te Genk
Bij Autosnelweg E39 vak Lummen-Boorsem
Opdrachtnr. : 3359-68/30
Boorfirma : R.I.G.
Boordatum : 14/07/1969
Topografie : volgens plan 1/2500
Stalen door de boormeester Patijn G.
Boringsmethode : lepelboor
Hoogte van maaiveld : 82m36
Totale diepte : 1m20
X : 233.780
Y : 185.520





------------------------------------------------------------------------
AUTEURS
------------------------------------------------------------------------





2