078W0395

******************************************************************
ADMINISTRATIEVE GEGEVENS & TECHNISCHE GEGEVENS
----------------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 78W
PLAAT: Genck
Nr: 395
Type Boring: Boring 210
Topografische kaart: 26/5
Uitgevoerd te: Genk
Postnr:
Adres boorplaats: (II-b)

Opdrachtgever: Autosnelweg E39 vak Lummen-Boorsem (opdrachtnr. 3359-68/30)
Boorfirma: R.I.G.
Boordatum: 20/06/1969
Topografie: volgens plan 1/2500
Stalen door: de boormeester - Patijn G.
Boringsmethode: lepelboor + pulsboor
Lengte & doormeters:

Grondwaterstanden:
1ste maal: 0m40
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet :
Waterzaaknr
Totale diepte: 1m50
Stalen bewaard: neen
Maaiveld/ref. peil: 67m58
X: 230.440
Y: 187.035
NIS-code:

------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
------------------------------------------------------------------------
Nr * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
------------------------------------------------------------------------
Volgens boorverslag :
1 0.60 1 : Zand, grijsbruin
2 1.50 2 : Grinthoudend zand, grijs





------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------
Top * basis *STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------





------------------------------------------------------------------------
OPMERKINGEN EN ANALYSES
------------------------------------------------------------------------
Boring 210 uitgevoerd te Genk
Bij Autosnelweg E39 vak Lummen-Boorsem
Opdrachtnr. : 3359-68/30
Boorfirma : R.I.G.
Boordatum : 20/06/1969
Topografie : volgens plan 1/2500
Stalen door de boormeester Patijn G.
Boringsmethode : lepelboor + pulsboor
Grondwaterstanden : 1ste maal : 0m40
Hoogte van maaiveld : 67m58
Totale diepte : 1m50
X : 230.440
Y : 187.035





------------------------------------------------------------------------
AUTEURS
------------------------------------------------------------------------





2