078W0391
******************************************************************
ADMINISTRATIEVE GEGEVENS & TECHNISCHE GEGEVENS
----------------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 78W
PLAAT: Genck
Nr: 391
Type Boring: Boring 202
Topografische kaart: 26/5
Uitgevoerd te: Genk
Postnr:
Adres boorplaats: (II-a)
Opdrachtgever: Autosnelweg E39 vak Lummen-Boorsem (opdrachtnr. 3359-68/30)
Boorfirma: R.I.G.
Boordatum: 18/06/1969
Topografie: volgens plan 1/2500
Stalen door: de boormeester - Patijn G.
Boringsmethode: lepelboor
Lengte & doormeters:
Grondwaterstanden:
1ste maal: geen
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet :
Waterzaaknr
Totale diepte: 1m20
Stalen bewaard: neen
Maaiveld/ref. peil: 78m04
X: 229.625
Y: 187.435
NIS-code:
------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
------------------------------------------------------------------------
Nr * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
------------------------------------------------------------------------
Volgens boorverslag :
1 0.75 1 : Weinig grinthoudend zand lichtbruin
2 1.20 2 : Zand, weinig kleihoudend, grindhoudend, bruin roest
------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------
Top * basis *STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
OPMERKINGEN EN ANALYSES
------------------------------------------------------------------------
Boring 202 uitgevoerd te Genk
Bij Autosnelweg E39 vak Lummen-Boorsem
Opdrachtnr. : 3359-68/30
Boorfirma : R.I.G.
Boordatum : 18/06/1969
Topografie : volgens plan 1/2500
Stalen door de boormeester Patijn G.
Boringsmethode : lepelboor
Hoogte van maaiveld : 78m04
Totale diepte : 1m20
X : 229.625
Y : 187.435
------------------------------------------------------------------------
AUTEURS
------------------------------------------------------------------------
2