078W0382

******************************************************************
ADMINISTRATIEVE GEGEVENS & TECHNISCHE GEGEVENS
----------------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 78W
PLAAT: Genck
Nr: 382
Type Boring: Boring 184
Topografische kaart: 26/5
Uitgevoerd te: Genk
Postnr:
Adres boorplaats: (I-b)

Opdrachtgever: Autosnelweg E39 vak Lummen-Boorsem (opdrachtnr. 3359-68/30)
Boorfirma: R.I.G.
Boordatum: 17/06/1969
Topografie: volgens plan 1/2500
Stalen door: de boormeester - Patijn G.
Boringsmethode: lepelboor
Lengte & doormeters:

Grondwaterstanden:
1ste maal: geen
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet :
Waterzaaknr
Totale diepte: 2m40
Stalen bewaard: neen
Maaiveld/ref. peil: 77m50
X: 228.360
Y: 188.020
NIS-code:

------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
------------------------------------------------------------------------
Nr * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
------------------------------------------------------------------------
Volgens boorverslag :
1 0.70 1 : Fijn zand, bruin
2 1.75 2 : Grof zand, weinig grinthoudend, bruin
3 2.40 3 : Grinthoudend zand, bruin




------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------
Top * basis *STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------





------------------------------------------------------------------------
OPMERKINGEN EN ANALYSES
------------------------------------------------------------------------
Boring 184 uitgevoerd te Genk
Bij Autosnelweg E39 vak Lummen-Boorsem
Opdrachtnr. : 3359-68/30
Boorfirma : R.I.G.
Boordatum : 17/06/1969
Topografie : volgens plan 1/2500
Stalen door de boormeester - Patijn G.
Boringsmethode : lepelboor
Hoogte van het maaiveld : 77m50
Totale diepte : 2m40
X : 228.360
Y : 188.020





------------------------------------------------------------------------
AUTEURS
------------------------------------------------------------------------





2