078W0380

******************************************************************
ADMINISTRATIEVE GEGEVENS & TECHNISCHE GEGEVENS
----------------------------------------------------------------------------------
Kaart-Nr: 78W
PLAAT: Genck
Nr: 380
Type Boring: Boring 182
Topografische kaart: 26/5
Uitgevoerd te: Genk
Postnr:
Adres boorplaats: (I-b)

Opdrachtgever: Autosnelweg E39 vak Lummen-Boorsem (opdrachtnr. 3359-68/30)
Boorfirma: R.I.G.
Boordatum: 16/06/1969
Topografie: volgens plan 1/2500
Stalen door: de boormeester - Patijn G.
Boringsmethode: lepelboor
Lengte & doormeters:

Grondwaterstanden:
1ste maal: geen
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet :
Waterzaaknr
Totale diepte: 1m50
Stalen bewaard: neen
Maaiveld/ref. peil: 79m26
X: 228.170
Y: 188.080
NIS-code:

------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
------------------------------------------------------------------------
Nr * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
------------------------------------------------------------------------
Volgens boorverslag :
1 0.80 1 : Fijn zand, donkerbruin
2 1.50 2 : Grinthoudend zand, bruin




------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
------------------------------------------------------------------------
Top * basis *STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
------------------------------------------------------------------------






------------------------------------------------------------------------
OPMERKINGEN EN ANALYSES
------------------------------------------------------------------------
Boring 182 uitgevoerd te Genk
Bij Autosnelweg E39 vak Lummen-Boorsem
Opdrachtnr. : 3359-68/30
Boorfirma : R.I.G.
Boordatum : 16/06/1969
Topografie : volgens plan 1/2500
Stalen door: de boormeester Patijn G.
Boringsmethode : lepelboor
Grondwaterstanden : geen
Hoogte van het maaiveld : 79m26
Totale diepte : 1m50
X : 228.170
Y : 188.080





------------------------------------------------------------------------
AUTEURS
------------------------------------------------------------------------





2