ADMINISTRATIEVE & TECHNISCHE GEGEVENS
---------------------------------------------------------------------------
Kaart nr.: 47E
PLAAT: PEER
Nr.: 207 (VII, d)
Type Boring: Geotechnische boring B1
Topografische kaart: 17/8
Uitgevoerd te: Hechtel-Eksel
Post nr.: 3940
Adres boorplaats: Heraanleg van de N74 (N-Z verbinding) - vak Hechtel
- Helchteren
Opdrachtgever: Afdeling Geotechniek, opdracht nr. 10201-99/140
Boorfirma: idem
Boordatum: 09.02.2000
Topografie: volgens plannen op schaal 1:10000 + 1:200
Stalen door: boormeester R. De Groote/GEO
Boormethode: droog: lepelboor en pulsboor
Lengte & doormeters: ø voerbuizen 130 mm
Grondwaterstanden:
1ste maal: 1.10 m
Bij rust:
Tijdens pompen:
Debiet:
Waterzaak nr.:
Totale diepte: 3.50 m
Stalen bewaard: door AGEO
Maaiveld / ref. peil: + 67.28 m
X: 220677
Y: 198995
NIS code: 72038
---------------------------------------------------------------------------
BOORBESCHRIJVING
---------------------------------------------------------------------------
Nr. * Diepte Basis * AARD DER GRONDLAGEN
---------------------------------------------------------------------------
P1 0.50 bruin zand met enkele keitjes
P2 1.00 iets lichter bruin zand met keitjes
P3 1.50 bruingroene leem met enkele grote keien (tot 5 cm lang)
P4 2.00 grijsbruin zand
P5 2.50 grijsbruin zand met verschillende grote keien (tot 6 cm lang)
P6 3.00 grijsgroen zand
P7 3.50 idem
---------------------------------------------------------------------------
STRATIGRAFISCHE INTERPRETATIE
---------------------------------------------------------------------------
Top * basis * STRATIGRAFISCHE EENHEDEN
---------------------------------------------------------------------------
0.00 - 3.00 m Aanvulling of Quartair
3.00 - 3.50 m Quartair
---------------------------------------------------------------------------
AUTEUR G. De Geyter, BGD - 13.03.2000
---------------------------------------------------------------------------
BELGISCHE GEOLOGISCHE DIENST
47E/0207 (VII, d) KAARTBLAD: PEER
p. 1/1
***************************************************************************